Onsdag

Idag (onsdag) har jag städat och gått på secondhand. 
Men hur kommer det sig att man städar och städar men det finns lika mycket kvar att städa när man är klar?!
Blir tokig på detta!
 
Mitt på dagen åkte jag och Älsklingen till secondhand som ligger i Lokstallarna här i Rimbo.
Där fann vi 2 hyllor som passar perfekt till köket, båda behövs målas om och den ena har jag redan börjat med.
 
Sen på kvällen åkte vi till secondhand som ligger vid Riflex kontoret här i Rimbo och där hittade jag en spegel för 30:- som kommer hänga på kortsidan av garderoben. 
Även den håller jag på att måla om.
 
Därför kommer bilder lite senare.
 
Men när ska mina B12 vitaminer kicka igång?
Jag är tröttare än någonsin just nu och mina vitaminer ska faktiskt ge till backa en del ork... Men när?
Idag när jag hade varit på första secondhand, slängt in tvätt i maskinen, sorterar kläder, dammsugit och plockat lite, så var jag helt slut!
Jag somnade till och med på soffan klockan 16 och sov i 2 timmar! 
Jag blir galen! Och jag gör inget annat än att gäspa.
 
Jag går ut med hunden, jag äter ordentlig mat och sover regelbundet (även om jag sover rätt dåligt just nu).
Lite ork borde finnas! 
 
Rena turen att jag orkar med skolan mellan varven.
Skönt att plugga på distans, annars hade detta inte funkat.
 
 
 

Kommentera här: