VARNING STALKER

Klockan är nu 22:17 och äntligen börjar jag bli människa igen!
Jag börjar bli för gammal för att dricka alkohol, haha, ska hålla mig till max 2 glass vin tror jag.
Men för att fylla in resten, så drack jag med Bea och Calle igår, började som en liten enkel vinkväll mellan mig och Bea och slutade sen med shots i mitt kök.
Men klaga gör jag inte (klagade bara när huvudvärken var som värst) hahah. 
 
 
 
Men det har hänt något annat som jag vill berätta och varna er om!
Vissa saker tror man bara händer på film eller bara händer andra människor, men det har nu hänt mig och Älsklingen...
 
Min älskade Joakim Mossberg har fått en galen, lögnaktig stalker efter sig!!!
Hon försöker sära på mig och Älsklingen med lögner och ännu mer löngner!
 
Allt började i torsdags när jag fick ett sms där det stod
"Hej! Heter du Jocke? Känner du någon som heter Titti?"
Min första tanke var att det möjligtvis var min gammla skolkamrat Titti som har blivit förvirrad över att mitt mobil nr står i Älsklingens namn?
Och efter några sekunder ringer min mobil med ett hemligt nr.
Jag avskyr att svara på hemligt nr och svarade inte, men allt verkade väldigt konstigt. 
Älsklingen skulle precis gå med med Smulan och erbjuder sig att ringa nummret som smset kom ifrån.
Väldigt snällt tänkte jag, kanske har hänt min gammla skolkamrat Titti något?
 
Efter kanske 10 minuter ringer Älsklingen till mig och låter alldelles skärrad!
Han är fortfarande ute med Smulan och har ringt detta nr.
 
Det var en tjej som svarade som heter Th****e och bor i Göteborg.
Hon påstod att Älsklingen har gjort henne med barn och undrar nu varför han inte vill veta av henne mera?! 
Älsklingen säger då att hon måste ha fel Jocke, han vet inget om detta.
Men då säger hon att hon vet att Älsklingen har en hund som heter Smulan och att han jobbar i Norrtälje med att dela ut tidningar på natten.
 
Helt galet, sjukt och läskigt!
Älsklingen säger åt henne att inte höra av sig till honom eller mig, sen lägger han på.
 
När Älskligen är hemma igen så ringer mobilen igen men från ett annat nummer som vi inte känner igen. 
Han svarar och denna gång är det en annan tjej som svarar, och enligt hitta.se så tillhör nummret en tjej som heter J***** som bor i Göteborg.
Hon undrar på en gång varför Jocke är så elak och inte vill prata med Th****e, hon har bara sagt fina saker om honom. Han borde skämmas osv.
Då ryter Älsklingen i och säger att, om dom inte slutar upp med detta så polisanmäler han dom båda två!
Sen lägger han på. 
 
Stackars Älsklingen skakade och var riktigt upprörd!
Det förstår jag! Är det en eller flera psykopater som jävlas? Tror dom verkligen på allt dom säger själva eller vill dom bara vara elaka och försöka förstöra mellan oss? Men varför?
 
Tack och lov så har jag och Älsklingen en så pass stark relation, så jag tror honom på en gång!
Finns inte en chans att han skulle ha kunnat vara otrogen mot mig. 
Älsklingen älskar mig mer än allt annat och jag älskar honom över hela mitt hjärta ♥
 
Efter ungeför 10 - 15 minuter ringde mobilen igen och denna gång svarade jag.
Jag var lugn, sansad och trevlig.
Ingen idé att vara hysterisk och försöka prata med en stalker/dum människa.
 
Jag sa att jag heter Emelie och är Jockes sambo och även fästmö. Vad har hänt?
Hon berättade att hon och Jocke har träffats och senast var i juli, hon berättade att Jocke sa att han var singel, bara har haft av och på förhållande innan henne och hon berättade även att hon visste att hans mamma var död och att pappan har hittat en ny tjej med 2 barn och därför flyttade Jocke hemifrån för ett halvår sedan. 
 
Mycket stämmde men jag påpekade att jag och Jocke har varit tillsammans i 3 år och har varit sambos i 2 år. Och i juli fyller både jag och han år och vi har spenderat hela sommaren tillsammans.
Finns inte en chans att han skulle hinna fram och tillbaka till Göteborg på en dag utan att jag skulle märka det och jag vet hur hans arbetschema ser ut.
 
Men hon envisades med att det var min Jocke hon har haft ett förhållande med och att hon inte ljuger!
Det är väl det första man säger om man ljuger?
Till och med små barn ljuger det första dom gör!
Det är som när man frågar ett barn "har du lånat mitt smink?" "nej" säger barnet. "Kolla dig i spegeln" säger man och mycket riktigt är ansiktet fullt av smink!
 
Jag säger vänligt att detta är ett missförstånd, någon måste ha spelat henne ett spratt, det är omöjligt att det är min Jocke och all denna information hon har, kan man se på hans Facebook, men givetvis så har hon inte sett honoms Facebook..! Eller hur?!
Jag säger sedan att jag ska prata med Jocke.
Sen lägger vi på.
 
Efter någon minut fick jag sms av henne där det står:
 
 
 
Sen frågar jag om hon har en bild på Jocke, givetvis hade hon inte det.
Sen skrev jag:
 
 
Efter en stund nämner hon det jag syftar på, hans tatuering, men inga fler detaljer om den än så.
Och helt plötsligt skriver hon och säger att inget annat intimt vet hon inte, hon har aldrig sett honom naken!
Men hallå?! Hon sa till Jocke att hon är gravid med hans barn?
Nej, för enligt henne skulle visst jag vara gravid med hans barn!
 
Denna brud blir bara konstigare och konstigare och helt plötligt förolämpar hon mig!
Jag har inte varit annat än trevlig.
 
 
 
Jag skrev att jag inte tycker om att bli förolämpad och hon påstod att hon inte hade förolämpat mig, du e väl blond? skrev hon då.
Sen skrev hon:
 
 
 
Efter detta vart det tyst hela natten, men på fredags morgon försökte hon ringa Älsklingen 2 gånger, han svarade inte.
Sen har det varit tyst tack och lov!
Hoppas det förblir tyst!
 
All information hon har rotat fram kan man göra genom Facebook och min blogg.
Om hon påstår att hon inte vet något om hans Facebook och inte vet om mig (definitivt inte min blogg heller i såna fall) så kan hon inte se detta inlägg.
 
Jag litar på min Älskling och det är tur att vi litar på varandra så mycket!
Hade vi haft ett annorlunda förhållande så hade kanske detta blivit slutet av vårat förhållande.
Men detta gjorde oss bara starkare och visade att vi älskar varandra ännu mer.
 
Och jag vill som sagt varana alla!
Nu förtiden kan man få tag på information överallt och en sjuk människa eller stalker kan låta väldigt övertygande, men tro på dig själv, tänk logiskt och lita på din magkänsla.
Det finns dom människor som tycker att det är roligt att förstöra för andra!
 
 
 
1 Anna:

skriven

Hej igen! Men vem är det som är stalker här egentligen. Med tanke på att den här Th***e ber dig ta bort hennes namn och du har fortfarande kvar hennes namn! Jag gör en anmälan på dig nu. För det är DU som är en STALKER inte dessa två personerna. När man läser din historia fattar man att du har flera skruvar lösa. Respektlöst!

Kommentera här: