Mormor och Nalle

Nu känner jag mig som en pensionär igen, redan kl 21 la jag i sängen med Älsklingen. 
Han sover och jag ligger här och funderar på allt mellan himmel och jord.
 
Igår var mormor här hemma och lånade duschen, hon bor ute på landet på sommaren och där finns inget rinnande vatten. 
Detta var andra gången hon såg lägenheten och hon  tycker att den är jätte fin och det glädjer mig att höra!
Mormor har blivit mycket vänligare och mjukare på äldre dagar (hon är 65 år).
Förut gick vi inte alls ihop, men nu börjar allt bli bättre.
Jag fick till och med ett fat och 2 skålar av henne som jag såg på Konsum.
Otroligt gulligt av henne!
 
Sen så kom Nalle hem igår, efter att ha varit borta i några veckor.
Smulan löper antagligen inte längre, men nu så löper mammas och pappas hund istället.
Lite omställning att ha Nalle igen, men det kommer nog gå bra.
 
 

Kommentera här: