Skola snart

Min lillasyster Nathalie började skolan idag, första dagen på barn och fritid på Åva gymnasiet i Täby. 
Nästa måndag är det min tur, då startar min distans kurs i Myter, riter och symboler. 
Spännande! 
Sen tror jag att min andra distans kurs börjar den 3e september. 
 
Idag har jag ansökt om studiestöd från CSN, jag har både sökt till ett vanligt studiebidrag och ett studielån. 
Jag ska totalt plugga i 21 veckor men har bara sökt om lån till 10 veckor. 
Lite extra morot vill man ju ha i början och så blir det inte lika mycket att betala tillbaka i slut ändan.
 
Sen så var min kära mamma över en sväng idag.
Vi fikade och babblade på.
 
Sen har jag suttit vid mitt The Sims 4 DEMO och skapat simmar som liknar personer jag känner.
Ett roligt tidsfördriv enligt mig.
Jag lyckades hyfsat bra, eller vad säger ni?
 
Nathalie
 
 
Bea
 
 

Kommentera här: